Pro nove konferujici - pravidla ?

MK info@mcu.cz
Středa Říjen 6 18:42:27 CEST 2004

> btw. ma tato konference vubec nejaka pravidla ?? co se tyce OT, flejmuu,
> komercnich nabydek, atd.. ? ... jsou konference, kde se i podekovani
> povazuje za mirny OT....

Tak nevim, co si o teto umele "kauze" vubec myslet. Vzdy jsem bral HWnews jako drbarnu,
ktera ma sve kouzlo prave diky volnosti debat a absenci striktnich pravidel a admina.

Pan Poucha celkem vystizne napsal o elektronice: "vsichni se ji zabyvame a tak ji mame az po krk"
Jasne, byl to sarkasmus, ale v mnohem vystihoval realitu vsedniho dne :-)

Klidne si podrbu o Win/Lin, Packal/C, x51/PIC - je to totiz dusevni relaxace u ktere jde o "hovno".
Klidne tu budu tlachat o pivu a rad na nej i pujdu, presto, ze ho v podstate nepiju :-)))

Ono si podrbat se zednikem, felcarem, soferem je fajn, jenze tady drbou lide se stejnou profesi
a to je prave zajimave. A drbou o spouste veci, ktere by bezne cloveka ani nepotkaly - tedy
rozsiruji rozhled.

Vadi nekomu OT, tak si zalozte novou konferenci, definujte pravidla, ustanovte admina
a zacnete lapat dusicky, ktere se budou bavit nad akademickymi problemy.

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov