Ovladani po dvou dratech misto 3.

Vida Robert vidar@atlas.sk
Úterý Říjen 5 20:35:00 CEST 2004

Dobry den,

Jedna z moznosti je pustit do drotov striedavy prud z transformatora.
Toto by sluzilo na napájanie temostatu. V termostate pouzit na
usmernenie mostik. Na strane tremostatu pripojit kontak rele do serie
s jednym vodicom. Paralelne ku kontaktom rele pripojit diodu. Ak je
rele zopnute termostat odoberá prud z transformatora v kladnej aj v
zapornej polvlne. Pri rozpojenom kotakte rele je prudový odber z trafa
iba v jednej polvlne. Prave tuto vlastnost vyhodnocovat na strane
kotla. Na stabilizaciu napatia v termostate by som pouzil spinany
zdroj napr. s MC34063 čim by sa znizili straty.

--  S pozdravom,  Robo

5. október 2004, 8:42:08, napsísali ste: