OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Říjen 3 22:37:35 CEST 2004


Dyt rikam ze je problematicka jen dynamika te regulace, jinak to funguje
celkem precizne, tak max. za 2s to ureguluje na 0,2V na lambda sonde.
Zamozrejme studeny motor jede "naslepo" nez se prohreje L-sonda, tak asi 2
minuty.
Jelikoz mam plyn, a to porad rozhozenej, tak jsem se snazil neco seridit, coz
moc neslo, takze jsem myslel, ze ta L-sonda je kaput, a ejhle, na benzin to
fungovalo primo ukazkove :o)
Pote co me to dvakrat seridili v montaznim servisu na spotrebu cca 9,5l (z
10), si to serizuju sam, spotreba tak 8,5l (plyn). Felda 1,3

Danhard

------------
no problem je ze RJ u jednobodu musi neustale "resit" jakym zpusobem se bude
palivo odparovat ze sten saciho potrubi. Je totiz mylne se domnivat ze ta
mlha co vytvari vstrikovaci ventil tak nejak rovnou jde do valce - bohuzel
ta mlha se usazuje na stenach toho potrubi a pak nasledne zase se odparuje.

Alespon co jsem cetl tak to je proste zasadni problem tohoto systemu - tedu
RJ jednotka ma naprosto presne informace co jde z motoru, ale to jak to muze
ovlivnovat je jen neprimo.

Proto komplikovane systemy predehrivani vzduchu a mereni prutoku a ja nevim
co jeste. Typicka situace kdy motor je jich pomerne teply ale saci potrubi
jeste studene - nestihlo se prohrat na nejakou ustalenou teplotu. Pri
akceleraci otevrete klapku a motor by mel dostat vetsi davku paliva - jenze
to vam ulpi na stenach takze tim musite davkovat vic a zesilujete film na
stenach - jakmile dojde k ustaleni rezimu zacne ten film delat problemy
jelikoz se zacne ruzne nerovnomerne odparovat a zanasi to zpozdeni v
regulacni smycce.

RadekCX






Další informace o konferenci Hw-list