OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Říjen 3 22:51:07 CEST 2004


no problem je ze RJ u jednobodu musi neustale "resit" jakym zpusobem se bude
palivo odparovat ze sten saciho potrubi. Je totiz mylne se domnivat ze ta
mlha co vytvari vstrikovaci ventil tak nejak rovnou jde do valce - bohuzel
ta mlha se usazuje na stenach toho potrubi a pak nasledne zase se odparuje.

Alespon co jsem cetl tak to je proste zasadni problem tohoto systemu - tedu
RJ jednotka ma naprosto presne informace co jde z motoru, ale to jak to muze
ovlivnovat je jen neprimo.

Proto komplikovane systemy predehrivani vzduchu a mereni prutoku a ja nevim
co jeste. Typicka situace kdy motor je jich pomerne teply ale saci potrubi
jeste studene - nestihlo se prohrat na nejakou ustalenou teplotu. Pri
akceleraci otevrete klapku a motor by mel dostat vetsi davku paliva - jenze
to vam ulpi na stenach takze tim musite davkovat vic a zesilujete film na
stenach - jakmile dojde k ustaleni rezimu zacne ten film delat problemy
jelikoz se zacne ruzne nerovnomerne odparovat a zanasi to zpozdeni v
regulacni smycce.

RadekCX

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Danhard
> Sent: Sunday, October 03, 2004 10:01 PM
> To: [HWnews]
> Subject: Re: OT: Svicky na Feldu - zkusenosti
> 
> 
> 
> Co je na tom tak spatneho, ze se ridi dodavani paliva u 
> jednobodoveho strikovani podle lambda sondy ? Problematicka 
> je snad jen dynamika takove regulace, ale cim se lisi smes ve 
> valcich pri ustalenem vykonu ?
> 
> Danhard
> 
> 
> 
> 
> -- 
> Pøíchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 7.0.271 / Virová báze: 264.9.9 - datum vydání: 1.10.2004
>  
>   
> 

-- 
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 7.0.271 / Virová báze: 264.9.9 - datum vydání: 1.10.2004
 




Další informace o konferenci Hw-list