OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Říjen 3 18:10:26 CEST 2004

Tak jsem jen namatkou se podival do knihy Jak na to - Skoda Felicie a zde
pisou:

Baterie montaz demontaz - U zazehovych motoru dojde po odpojeni baterie k
vymazani provoznich dat z ridiciho systemu motoru. Tyto hodnoty se
automaticky znovu ulozi do pameti behem nasledujiciho provozu vozidla, avsak
muze se stat, ze nejakou dobu budou kolisat volnobezne otacky.

Takze to dela nejen Bosch ale i Siemens. Tak staci nebo mam hledat jeste
dal. :-)

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.