Obojstranna tlac brozurky - help :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Říjen 3 17:03:39 CEST 2004

dakujem za ponuku, je to len jednorazova zalezitost a uz vobec to nie je
tajne :-) Musim to odovzdat na fakultu a tam to potom rozoslu
potencionalnym rypalom :-) Je to len jednorazova zalezitost, takze to
mozem spravit aj rucne. Pokial by som tlacil taketo veci pravidelne asi
investujem tych $49 a kupim fineprint, profesionalne nastroje su na toto
trochu velke delo :-)
Pokial by sa mi to nikaj nepodarilo ozvem sa, dakujem
b.