Obojstranna tlac brozurky - help :-)

Martin Šanìk sanek.martin@volny.cz
Neděle Říjen 3 17:00:19 CEST 2004

Dobry den,
pokud to neni nejaky tajny dokument, nebo na to hrozne moc
nepospichate, tak by jste mi to mohl poslat a ja bych to dal klukum od
nas ze SW. Delam pro firmu, ktera se krome jineho zabyva prepresem a
tento problem standartne resi napr. Sign*ast*ation sw. Vyradilo by se
to, na A4 a potom pres pos*tsc*ipt prohnalo na *p*d*f*. Poslal bych
Vam to potom zpet. Tento tyden ale nebudu do stredy v praci
(respektive jinde :-)
Je to na Vas. Pokud Vam jde o "systemove reseni", cili jak by se to
delalo vzdy, tak bych na netu hledal neco jako vyrazovaci sw tzn.
P*r*e*p*s, Signa*station apod.
Nektere ovladace (DM 9110) take pouzivaji funkci booklet, kde dochazi k
automatickemu vyrazeni pouzitych stranek Je to vsak vazane ne urcity
hw na vystupu ( primo extra tiskarna s R*i*p*em)
Je to ponekud specificka zalezitost, kterou pouzivaji predevsim
tiskarny (myslim jako firmy zabivajici se tiskem) a tam se to da
najit. Oba jmenovane sw ale jsou dost drahe (radove desetitisice az
statisice Kc)a pouzivaji vetsinou hw klice. Tak nevim zda je nekde
sezenete.

Martin Sanek