XILINX ISE WEBPACK - komponenty

MK info@mcu.cz
Sobota Říjen 2 17:43:52 CEST 2004

> MK . neber me prosím doslovne , já to nemyslím zle.
> Tvojí narázku na mojí demenci beru , ale já vzdy zacínal uplne temi
> nezákladnejsími vecmi a na ne navazuji dalsí a dalsí az po ty slozité.
> Vás odkaz na DS zase stve me , protoze by pak konference nemela smyslu kdyby
> me kazdý poslal do háje s tím at se podívám do DS.

Ja uz fakt nevim jak to napsat, help please:-)))

Kazdy zacinal od tech jednoduchych veci k slozitejsim (sorry, az na JB :-)) ).
A vetsina z nas si asi take proskakala obdobi, kdy byl v koncich a byl vdecny za kazdou pomoc.
To je naprosto v poradku. Ale ta vetsina take pochopila, ze nedostane od nikoho univerzalni trychtyr
a behem peti minut nalejvarnu, ktera bude naprosto srozumutelna a jednoznacna.

Ona totiz zadna nalejvarna neexistuje, bud dostanez zakladni informaci a odkaz, kde se dovis dalsi podrobnosti,
nebo te odpovidajici zahlti informacemi, ktere proste nechapes. Zaklad pro pochopeni nove technologie,
soucastky, vedomosti musis predevsim hledat v sobe, respektive v ochote se neco noveho sam ucit.
K tomu ti nepomuze zadna skola ci konference. Vsude dostanes jen zaklad, v lepsim pripadne konkretni
radu ke konkretnimu problemu.

Nezlob se, ale pokud ostatni vidi neochotu se neco naucit vlastnimi silami, tak zacnou byt neochotni
i k poskytovani rad - pak totiz s prominutim zabijeji cas. Naschval jsem si srovnal vsechny tvoje dotazy
na WebPack a Xilinxe  a s klidnym svedomim muzu prohlasit, ze jsi se ani neobtezoval si otevrit HELP.
Naprosto vsechny otazky tam mas popsany a zodpovezeny. Ba co vic, ukazany na obrazcich.

A popis architektury, AC/DC parametry, vyznam jednotlivych pinu, jejich rozlozeni , etc - je zase v DS.
 Ptal jsi se mne, na rozlozeni JTAG pinu, ma odpoved byla, ze to nevim ani nahodou a odkazal jsem te na DS
Sorry, to nebyla neochota, ja to proste opravdu v hlave nenosim, od toho tu mam prave ten DS.
Naschval se zeptej zde, zda to nekdo vi z hlavy.

Takze nehledej problem ve mne, ci v ostatnich. Zacni u sebe s tim, ze si alespon najdes ten help a DS
a zbezne si ho prohlednes. Jasne neni to Pivrnec a moc se nezasmejes :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov