XILINX ISE WEBPACK - komponenty

Magixe magixe@volny.cz
Sobota Říjen 2 16:22:51 CEST 2004

MK . neber me prosím doslovne , já to nemyslím zle.
Tvojí narázku na mojí demenci beru , ale já vzdy zacínal uplne temi
nezákladnejsími vecmi a na ne navazuji
dalsí a dalsí az po ty slozité.
Vás odkaz na DS zase stve me , protoze by pak konference nemela smyslu kdyby
me kazdý poslal
do háje s tím at se podívám do DS. Ale doporucení chápu budu se snazit
vetsinu pochytit z DS
ale jsou veci které jasné zrovna nejsou pro cloveka který to vidí poprvé v
zivote.
Jinak nehodlám konstruovat nejaké slozité projekty , myslím ze ucel ke
kterému to pouziji
je jasný a se schématem plne vystacím.Pro zatím.
Je me jasný ze mozná casem az do toho proniknu a vzpomenu na tyto dotazy
bude to usmevné i pro me ale já se vzdy radeji zeptám nekoho kdo tomu
rozumí.

Takze dekuji za trpelivost a abych neobtezoval
prizná se nekdo dobrovolne na koho se muzu obrátit
az zase narazím na nejaký banální problém.- já resím pouze základní banální
problémy
ty slozitosti si uz odvodím domyslím. Jde o základní principy.
Diky) Milan