OT: Svicky na Feldu - zkusenosti

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 2 17:01:00 CEST 2004

> psal podle mych zkusenosti do S 1.3 at uz v 120 resp. 135 a
> 136, tak i ve facku i felde (karbec, Mono i MPI - vse ma el.
> zapalovani) funguji dobre a bez problemu 3bodove BRISK (tusim
> DR15TC a pozor ze pro Feldu MPI se zapalovaci listou musi byt
> svicky odrusene, tedy R nebo X v oznaceni (DR nebo DX), nebot
> zde nejsou odrusene zapalovaci kabely), vymenu ale osobne
> doporucuji u vsech svicek vyjma platiny apod. uz po cca
> 30.000km

No tak jen abych to uzavrel - prestoze vyrobce uvadi Champion - tak svicky
original z vyroby (auto absolvovalo jen povinne tri garancky v servisu Skoda
jinak na auto zatim nikdo nehrabnul) byly Brisk DR15TC tedy ty same ktere
jsem si dnes rano vybral a koupil a i je tam vymenil. To cukani zmizelo a ac
tomu asi nebude nekdo verit tak subjektivne to jde lip za plynem - to ale
muze byt jen psychologie - to cukani ale ne to tam fakt neni.

> Jinak pokud jde o kvalitu a vlastnosti svicek Brisk bych se
> vubec nebal, smejd muze vyrobit i Bosch, NGK apod. Myslim, ze
> Brisk je jedna z postkomunistickych firem (byvala Jiskra
> Tabor) na kterou muzeme byt pysni.

Jen zajimavost kolega co mel mopeda Korado mel podobnej zadrhel se svickama
Bosch jako ja s Championkama take driv nebo pozdeji odesly. Nekdy i po
prijezdu a chcipnuti uz nenabehly. NGK opet problem vyresily. Nicmene je
zajimave ze to na ty Boschky jezdilo nejlepe. :-)

> Rekl bych, ze ne vzdy musi byt skubani svickami, i kdyz bych
> zacal jejich kontrolou, opatrnym vycistenim (ne ocelovym
> karacem, to pak poskrabanou svicku muzete rovnou vyhodit).
> Ale ve Vasem pripade si myslim, ze to opravdu bude tim
> zabehem tak jak rikate a vymena svicek je urcite na miste i
> kdyby nebyla pricinou skubani.

No asi tak - vymenit jsem je chtel tak jako tak. Nicmene na prvni pohled
byly tedy vypaleny primo ukazkove - nicmene to nic nerika o tom jake je to
za provozu.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.