Mini cars a frekvence

Ondrej Luciu$ Luks luciusb@matfyz.cz
Pátek Listopad 26 19:33:29 CET 2004

Asi zalezi na znacce. Ja mam ZipZaps, coz prodava snad prave jenom
RadioShack(ja to kupoval ze statu, protoze tady jsem proste svoje auto
nesehnal:o)). A ZipZaps jsou na 27MHz, ale maji 6 prepinatelnych kanalu.
Muze tedy jezdit az 6 auticek najednou (4 mam odzkouseno). Po principu
jsem nepatral, ale funguje to bez problemu. Pokud se nepletu, ta u nas
jsou k dostani bud zcela neznackove, nebo kopie BitChargu od Matela.
Problem Tech ZipZapu je, ze na ne nesedi dosazitelne dily, takze tunning
jsem opet bral ze statu.