Ideovy navrh laboratorniho zdroje 1x 0-30V (35) 0-10A

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Listopad 26 14:10:55 CET 2004

 Koukam, ze z hwnews se stalala solidni drbarna a o elektronice se zde moc
 nemluvi :-).
 Sam si moc netroufam hodnotit kvalitu navrhu vaseho laboratorniho zdroje 2
 30V 10A, ale vsiml jsem si nasledujiciho
 - chyba ve schematu, vyvod 48 ADuC nemate pripojen na napajeni
 - nejsem si jist zda MAX 232 a  FT232 mohou byt natvrdo spojeny
 - mozna by nebylo odveci, kdyz uz mate resetovaci tlacitko, pripojit reset
 na AD5392, bohuzel je inverzni vuci resetu ADuC a tak budete muset pouzit
 nejaky tranzistor nebo tak neco
 - rizeni nijak nevyhodnucuje Reset Step-down menice
 - vystup stepdown bude chtit nejak zatizit aby byla zajistena jeho funkce i
 bez zateze lab zdroje, idelani je pouzit nejaky BF245 +odpror coz zajisti
 konstantni odber produ.

 Nevim jak bude chodit omezovani proudu, ale v rezinu zdroje napeti muzete
 diky pouziti LT1037 + MOSFET pocitat s velice solidnm vysledkem, mam tu
 podobne reseny zdroj a presnost je hluboko pod 1mV. Ve vasem pripade bude
 presnost dana presnosti pouziteho DAC tj.14bitu +-3LSB.