vrtani do medi ?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 26 07:59:28 CET 2004

Puvodne jsem myslel, ze se na to uz vybodnu...

Polopravda je neco co pouzivaji treba politici. Tedy poskytnu udaje, ktere
samy o sobe jsou pravdou, ale v celku vyznivaji v neco uplne jineho.

Hned prvni veta "byl PUVODNE navrzen" takze nakonec neni jen na kratkodobou
konzervaci da se pouzit i dlouhodobe (samozrejme se to pak trochu narovna
specifickym pouzitim se zatavenou zbrani po odcerpani vzduchu - mimochodem
zkousel jste neco namazat obycejnym motorovym olejem tak aby k tomu nemohl
vzduch - ono kdyz to nemuze oxidovat myslim samotnej olej tak vydrzi hrozne
dlouho mazat a konzervovat).
Pak take oblibene srovnavani s imaginarnim pripravkem na konzervaci, ktery
je nutne obnovovat 2x rocne (ano ano vase rasy prodlouzi o 130% vic nez
obycejna rasenka).

Pak samozrejme ten blabol o tom ze staci vystrikat loziska el.motoru vodou
namazat WD nechat hodinu probehnout a pak rovnou na plnej vykon a to
namazane jen WD - samozrejme protoze ty loziska po par hodinach vyhodite.

Ve tretim odstavci se dozvime asi to, ze je tezko rict jak to tam dlouho
vydrzi , ale ze prumerne nejmene asi 30 dnu. Bomba.

Proti ctvrtemu odstavci neni co rict.

A hned dalsi se polepsili: "tenka vrstva ma vyborne mazaci schopnosti" to je
obecne tvrzeni a jako priklad se da pouziti na zavery zbrani. Nic to nerika
jake ma ta vrstva vlastnosti.
Je treba mozne, ze svestky celorocne mazou vyhybky WD-40, ale nikde neni
napsano co s tim celorocne mazou - jestli panty na rozvadeci, samotnej
vechsl a nebo kontakty na ty lampicce na tom bimbadle!!!!

Nezlobte se na mne tohle neni nic jineho nez PR jak vysitej se vsema
fintama!!!

RadekCX