wireless a DC motorek

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:30:09 CET 2004

Zdravicko :)

    ja osobne bych tam zapojila nejake tlumivky v serii s napajenim
elektroniky ale i k motoru. Kdyz kluci meli doma masinky tak jejich
moturky meli ty tlumivky take. Nevim jak je delaji dneska, ale stare
modely odrusene (trochu) byli. Treba by to byla cesta :)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz