Nokia 7250 vs. PC

Prichy prichy@volny.cz
Středa Listopad 24 14:30:23 CET 2004

Vena Kovar napsal(a):

>Kabel je asi funkcni, jen to neni vhodny typ pro vas ucel, myslim.
>
>Kamaradovi jsem neco podobneho pomahal rozchodit s 7250i a zatim jsem
>neuspel. Original od Nokie je DKU-5 coz je jine, mne nezname zapojeni, ale
>jako F-BUS se oznacuji kabely s klonem MAX232, ted uz na 3V, jak jste uvedl,
>pouze propojujici GND primo a RX a TX pres toho MAXe. Bohuzel original Nokia
>Data Suite s takovym kabelem nechodi, zrejme prave proto, ze predpoklada
>DKU. MobiMB docela ochotne chodi, jen mit tu plnou verzi... To ochotne je
>ale asi stejne jako u vas, je to line, nad vsim jakoby premysli, a pak
> [...]
Me nechodi, ani MobiMB :(
Kabel uz jsem kuchnul, je v tom jeden operak (082C)
dva tranzistory (1AM - tj. oznaceni SMD  ;tj. MMBT3904L - motorola SOT23)
asi 6 diod, nejaka bizuterie.
Cele je to dost prasacky udelane !
Napr. jsem odpajel jeden privod do mobilu a koukam pod nim dve
pajeci plosky, ktere vypadaly cinek jakoby umyslne spojene, ale po sledovani
cesty se mi to nezda, ponevadz by se tak zkraatovali dva vyvody jenoho z
tranzistoru!!!!
( zatim nevim jake vyvody - sezenu zapojeni SOT23).
Na cele zapojeni by dle me stacila jedna 232 na 3,3 V - jdu se kouknout
na cenu.

To snad neni mozny, vdyt to musi chodit, je to jen pouha seriova komunikace.
( dle me muze byt i pruser, ze cela "desticka" je napajena z COMu, pak
to na
jedne MB  muze chodit na druhe ne)

Diky za informace

Prichy