Nokia 7250 vs. PC

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Středa Listopad 24 08:31:22 CET 2004

Kabel je asi funkcni, jen to neni vhodny typ pro vas ucel, myslim.

Kamaradovi jsem neco podobneho pomahal rozchodit s 7250i a zatim jsem
neuspel. Original od Nokie je DKU-5 coz je jine, mne nezname zapojeni, ale
jako F-BUS se oznacuji kabely s klonem MAX232, ted uz na 3V, jak jste uvedl,
pouze propojujici GND primo a RX a TX pres toho MAXe. Bohuzel original Nokia
Data Suite s takovym kabelem nechodi, zrejme prave proto, ze predpoklada
DKU. MobiMB docela ochotne chodi, jen mit tu plnou verzi... To ochotne je
ale asi stejne jako u vas, je to line, nad vsim jakoby premysli, a pak
konecne vykona, co dostal za ukol.

Z jinych softu: Oxygen jsem neukecal, APDS prekvapive ano, a neni draha.
Umoznuje editovat tel. seznam a pracovat se SMS. Neumi ale ziskat pristup k
"filesystemu" toho mobilu, kde jsou ulozeny vyfocene obrazky, java aplikace
atd. To umi jen MobiMB. A spolu s klasikem vas vystrasim "lepsi uz to (asi)
nebude".

Novou kapitolou by mohlo byt pouziti IrDA, ale prvni zkousky (Oxygen) nebyly
uspesne.

Pokud se ptate, jak muze nekdo neco takoveho prodavat, tak si prosim
vsimnete, ze jej jiz neprodavaji.

Vena Kovar