Test doby odezvy

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Neděle Listopad 21 12:12:51 CET 2004

> Dekuji za vysvetleni, ale zle jsem formuloval dotaz.
> Proc mam vsechny podepsane emaily bez toho oramovani, pouze
> s ikonou o pritomnosti podpisu. Pouze dva posledni emaily
> od p.Lukeshe jsou takto zinovovane ????
> emailoveho klienta pouzivam stale stejneho - OE :-)))))
> sice je asi blby, ale ja jsem liny neco preinstalovavat :-)))

Aha, to nevim, ale nejak to souvisi s tim, jak to ten emailovy klient
odesle. Ja kdyz neco posilam, tak ten podpis nekdy jde jako priloha
(pak se vetsinou nezobrazuje) nebo ho to prida do textu. Ale zatim
jsem nevysledoval, kdy jde tak a kdy onak (mozna to nejak souvisi s
diakritikou). Proste je to neco mezi klavesnici a dratama.

Milos