Test doby odezvy

MK info@mcu.cz
Neděle Listopad 21 12:06:11 CET 2004

> To je elektronicky podpis pomoci PGP. Staci mit rozumneho emailoveho
> klienta a on to odrizne, pripadne se objevi ikonka, pomoci ktere je
> mozne zkontrolovat, zda nedoslo k modifikaci zpravy.

Dekuji za vysvetleni, ale zle jsem formuloval dotaz.
Proc mam vsechny podepsane emaily bez toho oramovani, pouze
s ikonou o pritomnosti podpisu. Pouze dva posledni emaily
od p.Lukeshe jsou takto zinovovane ????
emailoveho klienta pouzivam stale stejneho - OE :-)))))
sice je asi blby, ale ja jsem liny neco preinstalovavat :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov