Tavidlo Marmot MTL 468R

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 10 15:14:17 CEST 2004

> Neomlouvam to, ze dotycna nevedela co se zmenilo - to je spatne, ale na
> druhou stranu se tej holce nedivim. Fluktulace na poste v profesich
> dorucovatelu a prepazkovych pracovnic je strasna a nevim (ani na poste) co
> se s tim da rozumne delat dokud nas bude regulovat stat.

> Zrovna vcera jsem se bavil s kolegou - jeho matka vyrizuje reklamace a 98%
> podanych reklamaci je neopravnenych a chyba je prokazana na strane
> zakaznika. Vetsina ztracenych a ukradenych zasilek se stane na poslednim
> useku kde je debil/zlodej/lajdak dorucovatel, kdyz ho vyhodime misto nej
> [...]

Ale dete do pr........
To co tam vyvadite i pokud jste regulovani statem je bordel na n-tou.
Postacka uz nenosi postu ale letaky, nahani dusicky na sporeni, pojisteni a podobne ptakoviny a pod.
Dorucovatelka denne roztaha treba u nas na P4 cca 70kg letaku - a pak se divite, ze utikaji
Behem pul roku jim dvakrat zmenite toskopisy a pod - to vse stoji neskutecne prachy
a pritom na zaplaceni tech chudinek nemate.

A k tem reklamacim bych mel taky par perlicek. To ze slepice na poste vyda doporuceou zasilku
nekomu jinemu je naprosto bezne - osobne se mi to stalo. Dosli mi takto plosne spoje a ta husa
je hodila do jineho boxu - ono to jmeno taky zacinalo na KOS....... Jen diky tomu, ze dotycny
to rovnou nehodil do kose, ale sel vratit na prepazku nevznikl pekny pru.....

S pozdravem
MK