Tavidlo Marmot MTL 468R

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 10 15:05:50 CEST 2004

Hmmm, chtel bych videl kde sezenete v zastupu cekajicich vyskolenou postacku
(on postovni provoz neni to same jako prodavat rohliky v samosce), ktera ma
hmotnou odpovednost a bude pracovat na smeny za celkem mrzky peniz.
Vyskoleni postacky trva nekolik tydnu a stoji nas jako firmu znacne penize.

Neomlouvam to, ze dotycna nevedela co se zmenilo - to je spatne, ale na
druhou stranu se tej holce nedivim. Fluktulace na poste v profesich
dorucovatelu a prepazkovych pracovnic je strasna a nevim (ani na poste) co
se s tim da rozumne delat dokud nas bude regulovat stat.

Zrovna vcera jsem se bavil s kolegou - jeho matka vyrizuje reklamace a 98%
podanych reklamaci je neopravnenych a chyba je prokazana na strane
zakaznika. Vetsina ztracenych a ukradenych zasilek se stane na poslednim
useku kde je debil/zlodej/lajdak dorucovatel, kdyz ho vyhodime misto nej
budem muset vzit jineho debila/zlodeje/lajdaka.

Jen pro vysvetleni jsem zamestnanec Ceske posty a mrzi me tyhle rychle temer
neopravnene soudy. Dokud bude poste do financovani mluvit stat tak se toho
moc nezmeni. Ve Vasem pripade soukromnika by to bylo tak ze z toho co
vydelate vam stat vetsinu sebere a z toho zbytku vam rekne na co to smite
pouzit a pokud pridelene prostredky nevycerpate penize vam propadnou a
pristi rok vam prideli o to min. Samozrejme penize nesmite prelevat z
jednotlivych fondu. Zkuste si takhle vest deset let firmu - uvidime jak se
vam to bude libit.

Proc myslite, ze stat opet nezprivatizoval CP (meli jsme byt a.s.) - protoze
by prisel o penize a nemohl by kecat do financovani.

Toz tak, aby bylo jasno zac je toho loket.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.