[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

MK info@mcu.cz
Středa Březen 31 15:43:44 CEST 2004

> S tim se ovsem pocita. Na fyzicky prenos mam vyhrazenou konverzi RS485:
> resp. <VYSILAC I2C> -> <TX_RS485> ->  <DLOUHY KABEL> -> <RX_RS485> ->
> <I2C processing>. Me ted zajimaji ty softwarove problemy kolem. I2C sbernice
> se mi perfektne hodi na komunikaci se vsemi temi zarizenimi.

Prominte mi mou neomalenost, ale s cim jste pocital ???
Zkonvertujete I2C otevreny kolektor na diferencialni RS485 a tim jste vse poresil ?
Vzdyt diky "protokolu" I2C jste se zbavil veskere moznosti zabezpecit prenasena
data. Jak tu jiz nekdo psal - diky nahodnemu zaruseni jedineho bitu Vam I2C slave
bude reprezentovat zapis jako cteni (nebo naopak).

Dle meho skromneho nazoru jste se posunul z prostredi cerne magie k vyuziti
pravdepodobnosti a chaosu v praxi :-))))

Chapu-li to spravne, tak jste usetril nejakych 1-2$ na zeleze kazde periferie
a ted prosoftite par tisic na reseni problemu, ktery vubec nemusel vzniknout.

S pozdravem
MK