[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

David BELOHRAD david.belohrad@cern.ch
Středa Březen 31 15:29:31 CEST 2004

>Na delsi vedeni potrebujete vzdy kabel s danou impedanci a zakoncenim, kvuli
>ruseni nejlepe stineny symetricky twist par.
>Asi nejvhodnejsi bude RS485, zajistena nejakym protokolem, nebo nejaka jina,
>pracujici s vyssimi urovnemi a na nizzsich rychlostech.

S tim se ovsem pocita. Na fyzicky prenos mam vyhrazenou konverzi RS485:
resp. <VYSILAC I2C> -> <TX_RS485> ->  <DLOUHY KABEL> -> <RX_RS485> ->
<I2C processing>. Me ted zajimaji ty softwarove problemy kolem. I2C sbernice
se mi perfektne hodi na komunikaci se vsemi temi zarizenimi.
d.