[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Martin mmz@zoznam.sk
Pondělí Březen 29 12:56:48 CEST 2004

> Da se opravdu pouzivat I2C na takove vzdalenosti ? Delam ted neco s
> podobne dlouhou sbernici a prave z duvodu te delky jsem I2C zamitnul a
> zvolil RS485.

Korektne neda. I2C ma dlzku obmedzenu kapacitou zbernice. Pri takej
konfiguracii budu asi hrany signalov sklopene aj pri minimalnych
pullup-och. Z vlastnej skusenosti mozem potvrdit ze je to dolezite. Inak
sa moze stat, ze napriklad adresa na citanie sa vyhodnoti ako adresa na
zapis, takze miesto citania si prevalite data...

485-ka je na to urcena, navyse existuju aj cipy s integrovanymi
ochrannymi transilmi.