[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

MK info@mcu.cz
Středa Březen 31 12:49:01 CEST 2004

Osobne si myslim, ze najit si duvod pro sebevrazdu se necha i lehcim zpusobem :-)))
Hluboce se omlouvam WEKovi - mel 100% pravdu ohledne volby spravne HW koncepce.
Tohle je ta nejvetsi silenost, kterou jsem v posledni dobe videl, slysel, cetl :-)))))

Mate nejaky rozumny duvod pro pouziti I2C na vzdalenost 300m ?????
Opakuji ROZUMNY. Osobne am mindraky s I2C jiz pri vzdalenosti desitek cm
natoz v pripade metru. Staci se podivate do specifikace a prestane Vas to svadet
k roztahovani I2C.

> Da se opravdu pouzivat I2C na takove vzdalenosti ? Delam ted neco s podobne
> dlouhou sbernici a prave z duvodu te delky jsem I2C zamitnul a zvolil RS485.

Realne neda a pokud to nahodou nejak funguje, tak je to zalezitost cerne magie,
kooperace se svatymi, prislusnych obeti pohanskym bohum a pravidelnych rannich meditaci.

S pozdravem
MK