[HWnews] Tiskarna HP LaserJet 4L

Raven raven@wo.cz
Středa Březen 31 10:06:42 CEST 2004

Ahoj, jen ze zajimavosti jsem to trochu prosel. Az tak primitivni a
logicke to neni. Je nutne se registrovat (dobra, to beru). Ale servisni
manual hledat ve foldru schematics me az tak logicke neprinde. Navic je
tam jen cast archivu (SM HP LJ 4L.rar ), takze k nicemu. Ale jinak je to
skutecne hezka zumpa informaci, v tom dobrem slava smyslu!

Raven