[HWnews] Tiskarna HP LaserJet 4L

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Březen 30 15:41:18 CEST 2004

Zdenek Janis napsal(a):

> Myslen www.mcu.cz ?
>
> Kde jste to tam videl? Asi mam spatny den, ale nemohu nalest ani
> zminku...

Ted budu trochu neprijemnej. Vy jste tu novej? Jestli ne, tak jiste
vite, ze o MCU a jeho sekci ATM tu byla zminka snad 1000x. Jestli jo,
pak si na homepage jiste vsimnete velmi prekvapiveho napisu "Download
centrum" a pak uz jen logicke trideni po kategoriich a vyrobcich....

Nezlobte se, ale alespon trochu samostatnosti ocekavam u kazdeho
jedince, snad s vyjimkou zaopatrovacich ustavu. Clovek ma v opacnem
pripade pocit naprosteho zmaru (tedy alespon ja urcite).

Jirka