[HWnews] krimplovani PC pinu klestemi ProsKit 6PK-301U

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 14:28:15 CEST 2004

Ja tedy ty kleste  pouzivam na krimpovani PFF02-01FG
Krimpuje se to i s buzirkou, pin se zamackne do celisti klesti s dvema
vlnkama, otevrenym do tech vlnek, a do toho se zasune drat s 3mm sdrhnutou
izolaci. Zadny problem !?

Danhard