[HWnews] krimplovani PC pinu klestemi ProsKit 6PK-301U

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Březen 30 14:07:59 CEST 2004

On Tue, 30 Mar 2004, hwnewskonference wrote:

> Pred casem mi byly doporuceny pro krimplovani PC pinu krimplovaci kleste
> 6PK-301U
> (http://www.prokits.com.tw/english/on_line_cat/04_stip_crimp/p33.htm).

Mas na mysli ty co prodava GM jako N-6PK-301U ?

> nenapada, jak prohnuti zabranit, pokud chci stisknout az nadoraz (zkousel
> jsem i manualne povolit pojistku pri neuplnem stisknuti klesti, ale sice je
> hotovy krimpl mene prohnuty, ale zase neni bezpecne vodive pin spojen s
> dratem). Zlikvidoval jsem asi 30 pinu, ale uz opravdu nevim, co delam
> spatne. Poradi nekdo ?
>
> Prikrimplovani casti dratu s buzirkou na konec pinu se dela predpokladam
> dodatecne ... ?

Ja krimpluju naraz i s buzirkou. Jedna polovina celisti je pulkulata, druha
pulka ma takovy vystupek uprostred toho 'pulkulateho'. Tak tam kde je ten
vystupek tam se zaviraji ty pacicky konektoru. Ja to delam tak, ze polozim
pin tema otevrenyma pacickama na tu pulku celisti co ma v tom zlabku ty
vystupky, zmacknu kleste aby se sevrely pin dokulata, zastrcim kablik a
domacknu natvrdo. Pin se obcas trosku prohne ale neni problem ho narovnat
a zastrcit do konektoru. Ta kontaktni cast pinu pritom vsem cumi ven z
klesti.