[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Březen 28 09:27:17 CEST 2004

On Sat, 27 Mar 2004, Jirka wrote:

> A k čemu je takový údaj užitečný? Nemá nic společného s původní správnou
> hodnotou.

Ehm - rozptylova indukcnost je pri motani trafa pro flyback spinane zdroje
jeden z nejdulezitejsich parametru.... Zkratujete sekundar a primar by mel
mit co nejmensi indukcnost.

> Mně nikoliv, alespoň si to myslím. Teď jsem to zkusil: zalité trafo HAHN
> 2,6VA, Lp cca 21 H (D cca 0,2). Je to nesmysl pri tom "miliónu" závitů,
> co ten primár jistě má a uzavřeném jádře bez mezery?

To se prave musi overit jinou metodou. Napr. zmerit odpor SS proudem, pak
zmerit impedanci ST proudem - vypocitat indukcnost a pak uvidite zda je ta
hodnota co ukazuje MIC spravna nebo ne.