[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Březen 25 22:42:16 CET 2004

Neznam rozhrani RS485 (vim jen ze se jedna o nejake prumyslove RS232 ci co),
ale napada mne udelat ten prikaz takovy aby po jeho prijeti se ty podrizene
mcu preply do nejakeho vyhradniho rezimu a cekaly na nejaky stav na lince
ktery by prisel treba po 500ms po tomhle prikazu. Tzn. mcu by vseho nechali
a cekali jen na to kdy se zmeni stav na lince. Tim by slo asi eliminovat to
ze mcu nebude mit zrovna cas zpracovat okamzite ten vas prikaz.

Je to tedy jen teorie nejak jsem nesledoval o co go ve vasem pripade.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.