[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Čtvrtek Březen 25 22:27:16 CET 2004

Zdravim,

tak jsem zase trosku pokrocil s tou casomirou, ale resim ted problem na
ktery bych rad znal nazor zkusenejsich nez jsem ja. Mam tedy na seriove
lince RS485 nekolik mcu, ktere meri cas s presnosti na milisekundu. A ted
resim jak je synchronizovat, tj. jak v jeden okamzik vynulovat citac vsech
mcu. Uvazuju, ze proste jen jednoduse rozsirim protokol o prikaz
synchronizace. Muzu se vsak spolehnout ze vsechny mcu tento prikaz zpracuji
ve stejny okamzik ? Vsechny mcu maji stejny software a delka sbernice je max
500 m. Nebo mi nekdo poradi jine reseni, tak abych nemusel tahat nejaky
dalsi kabel ?

Dekuji

Chatujte bezpecne s lidmi, ktere si umistite na seznam svych pratel -
stahujte MSN Messenger 6.1! http://www.msn.cz/procmessenger