[HWnews] líh a isopropyl

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Pátek Březen 19 08:30:01 CET 2004

Zasadni rozdil je vtom, ze je to jina chem. sloucenina :-)
Stejne tak jak na nas blahodarne pusobi etyl tak s metylem to uz tak valne
neni :-))
Ale prakticky radsi na cisteni pouziju isopropyl neb se me jevi, ze
neobsahuje zadnou vodu, coz u lihu nelze dosahnout.

Raven

Hello konference,

  Jaký je rozdíl mezi lihem a isopropyl alkoholem (kromě toho, že ten
  isopropyl se nedá pít :-)

  Dřív nám dodávali na čištění líh, a teď nám posílají isopropyl.
  Hledal jsem na internetu co to je, a moc jsem toho nenašel. Že je to
  karcinogenní, jedovaté, nezanechává to šmouhy, ale to je všechno.