spotreba MT

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:52:50 CET 2004

U mna je to tiez takto :-) V pohotovostnom rezime naviac po istom case
bez stlacenia tlacidla klesa az na 3-4mA. Naopak, odber stupa pri
nepritomnosti signalu. Ak vela jazdite autom (vlakom atd), mobil sa
casto prehlasuje z jednej bunky do druhej, co ubera vydrzi baterie.
Neviem, ci povodny pisatel otazky pozna servisne menu C35. Tam je
zobrazovany o.i. okamzity odber v mA, napatie baterie v mV, pocas
nabijania jeho priebeh atd. Aktivacia servisneho menu je bezpecna a
jednoducha - zadanim "spravneho" telefonneho cisla zavisleho na cisle
SIM karty na poslednu poziciu tel. zoznamu. Uplny navod napr. tu:
http://www.gasbag.wz.cz/czindex.html (potom sekcia Servisni menu)

miro