Samovolne spousteni tyristoru

AZE aze
Středa Březen 17 14:52:49 CET 2004

Resim ted otazku zobrazovani konfiguracniho menu do sveho
citace s PIC a chci se zeptat jakym zpusobem to resite.

Mam jiz neco napsaneho, ale moc se mi to nelibi. K dispozici
mam 4 tlachatka a mam napsane jiz rutiny pro zobrazovani
textu, ale ted zapolim s nejakou elegantni myslenkou jak
naprogramovat vlastni urovne menu a take jak osetrit treba
zakmitavani tlacitek, abych jen na tom neprodelal pulku
pameti procesoru.
Zkusil jsem napsat prvni uroven menu a sezralo to docela
(relativne) velky kus pameti i presto, ze ty texty jsou
viceucelove a skladaji se podle potreby.

RadekCX
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG