Vybijeni kondenzatoru do vybojky

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:52:43 CET 2004

Zdravim

Precetl jsem si vsechny prispevky a musim rict,ze jelikoz jsem se nejaky cas
touto zabavou zabyval, je to pro me stale zajmave tema.
Existuje web, na kterem je spousta postupu jak co kde odstranit
(jeden odkaz je tusim i na MCU :) )
Je fakt, ze poslat z PC neco -> neco s tim v mcu udelat (cokoli)
a pak to poslat zpet a porovnavat to, je to nejnestastnejsi reseni, ktere zna
kazdy reverzer (jinak pro opravu cracker ne hacker).
Vzdy kdyz je to vec nezavisla na chodu programu da se to nekde "prejumprovat"
(prehodi vyhybku spravnym smerem :))( f-ce jne na je apod. ).
Ja obcas prispeju nejakym crackme (program urceny pouze pro
odstraneni ochrany) do souteze reverzeru na tomto webu. Nedavno jsem jim
slibil i HW.
Uz se na to u nejblizsi dobe chystam - honi se mi spousta napadu " jak na ne",
ale kdyz bude mit nekdo nejakej napad, klidne ho sem napiste ( uz mam
pripravenou
8051 na serialu), ja se to pokusim nejak naprogramovat ( nebo muze klidne zmerit
sily nekdo jiny) a dame to "odbornikum" a muzeme pockat, jak dopadneme ;)

Jinak tech 15 minut na zdolani ochrany SW muze byt malo, ale i hodne, na nektery
program staci i prumerne inteligentnimu crackerovi i 2 minuty( ne dongle), na
jiny je treba malo i rok :)))

Prichy

PS: me treba napada, mit cast knihovny v mcu a modifikovat s tim puvodni
v PC nebo tak neco.