Vybijeni kondenzatoru do vybojky

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 14:52:42 CET 2004

Taky neco podobneho resim.

nechce se mi zbyvat necim co uz nekdo udelal, tak jsem to vymyslel jinak.

Interni blesk na zrcadlovce je rizen systemem TTL (tedy rizeni je jiz hotove,
tak proc ho delat znovu).
takze jsem vzal dva fototranzistory, naletoval je na plosnacek ktery jsem
umistil pred interni blesk fotaku (Dynax404). Jeden z techto fototranzistoru
(KPX81) reaguje na vzestupnou hranu a odpaluje externi blesk, druhy reaguje
na sestupnou hranu a odpaluje tyristor pralelne k vybojce.
Elegantni, jednoduche (asi 3 tranzistory + tyristor a stary rusky blesk).
Funguje to i najich typech fotaku.
Jen zavadim korekci -1/3EV (externi blesk se zavira malinenko pomaleji).

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo