teplovzdusna pajka

Peter Marcincak pmarcincak
Středa Březen 17 14:52:40 CET 2004

Uz mi to krasne funguje. Dokonce je to udelano stejne jako
na Nokii pres tri tachatka. Jedno vyber a dve rolovani
nahoru a dolu. :-)

Samozrejme jsem se podle zakona schvalnosti do 1kW nevesel
asi o 50 slov. :-( Mozna ze jeste nekde usetrim, ale i kdyby
ne dam tam radeji 628 jen za cenu toho, ze to menu je
napsano univerzalne jednou pro vzdy. Cenove jsou na tom
temer stejne.

RadekCX

(http://www.grisoft.cz).

---