Kresleni schemat

Petr Stetina petr
Středa Březen 17 14:52:35 CET 2004

Moje rec. :)

Petr
----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, March 07, 2003 11:40 AM
Subject: Re: Kresleni schemat

Duvod je snadny: Nic Vas neomezuje a nikdo po Vas nechce, abyste kvuli
tranzistoru, ktery v textu definujete jako "libovolny NPN" lovil v
knihovnach.
Navic pak klidne treba muzete soucastky oznacovat s dolnim indexem a pod.

Kdyz pak jeste porovnam treba s Eaglem, tak tam me vzdy neskutecne
vytoci hlaska "Cannot copy gates" - To se v Malovani nestane:-)))
Podobne se mi v nem nikdy nepodarilo vyrobit uspokojive vypadajici
schem. znacku pro feritovy toroid (silna prerusovana kruznice).

Celkovy vysledek: Pokud nechcete ze schematu delat DPS, je Malovani
nekolikanasobne rychlejsi a vysledek vypada mnohem lepe.

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz

Od: "MK" <info@mcu.cz>

> Prominte mi mou pomalost, ale mohl by mi nekdo vysvetlit proc kreslit
schemata timto zpusobem ???
> Opravdu mi staci alespon jeden rozumny duvod proc nepouzit nektery z
programu specialne urcenych na tvorbu schemat. A ze jich je tedy dost :-))