Nula z COM portu ve VisualBasicu

Michal Lukac michal_lukac
Středa Březen 17 14:52:38 CET 2004

Mam tady program pro 16F877 ktery mi obcas prepise jeden byt v intern? RAM,
zrovna je to ukazatel na externi RAM pouzivany v preruseni.. Dela to jenom
obcas tak jednou za 14dni, bohuzel v dilne se mi tato zavada nedari
nasimulovat. V podstate uz vim jak se chyba projevuje, jeji nasledky, ale
nevim proc.
Uz nad tim sedim mesic a nemuzu to objevit.
Tak mne napada dve reseni, ktere ovsem obchazeji primarni problem:
1) Kontrolovat dany byt pred jeho pouzitim
2) Pouzit 18F452 ktery neni tolik zavisly na strankovani RAM a ROM

Zajima mne jak si s takovym problemem radi jini programatori, jestli to
obejdou nebo se budou dal trapit.

Michal G.