Vykonny procesor odolny proti ruseni - ARM

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:52:34 CET 2004

Nejjednoduzsi cestou k pokusum s ARM je Gameboy Advance.
A budete-li jej na webu hledat a hledat take retezec "GBA",
narazite i na kompilator C pro ARM :). No a protoze existuji
i emulatory GBA, muzete si svuj program hned zkusit i emulaci
na PC. Kde jsem co presne stahnul nevim, ale staci hledat.
Za cenu co ta konzole pro hry stoji si myslim ARM i s barevnym
LCD displayem v malem mnozstvi neporidite. A protoze to ma
vyvedenou i sbernici pro pamet, pripojit pamet a porty neni problem.
Navic to vydrzi na dve tuzkovky bezet docela dlouho.

Uz jsem s tim videl nekde na webu ridit i vysivaci stroj
(sici stoj specialne pro vysivani vysivek).

Neberte to prosim jako reklamu, tyhle hracky neprodavam,
ale zda se mi skoda je nevyuzivat, kdyz jsou k tomu jak stvorene,
zkratka dev. kit za par penez :).

--
Jiri Bezstarosti