"prodluzovak" na infra

Luboš Jeřábek xnet
Středa Březen 17 14:52:34 CET 2004

Mam to doma hotovy, krabicka od mysi (stary tritlacitkovy genius)
preriznuta na pul a s prilepenym plexi. Ve vnitr prijmac s SFH506 asi na
38kHz, dale je tam pak 555 na modulaci a tranzistory pro ovladani dvou
IR LED, schema je bohuzel nekde v cudu :-(, napajene je to 12V u
prijmace a do druhe mistnosti vede obycejna dvojlinka, koncici dvouma IR
LEDama, ktere jsou umistene pobliz TV a videa.

Videl jsem to na netu jako sadu prijmacu a vysilacu, ktere se pripojuji
do terminalu do zdi a jede z jakekoli mistnosti do vsech ostatnich.
Narazil jsem na to na webu ktery se zabyval home automation, hledal jsem
nejake informace k X10.

Omlouvam se vic toho jiz z hlavy derave nevylovim.

L.

--
Lubo? Je??bek (xnet@seznam.cz)