mag. uprava vody

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:55:38 CET 2004

Ano, to jsem zapomn?l v m?ch p??sp?vc?ch podotknout - m?n? se krystalick? struktura inkrustace. Objem "kamen?c?ch" l?tek z?st?v?, nevytv??? se klasick? pevn? inkrustace na teplosm?nn?ch ploch?ch ale kal, kter? ssed? v m?stech kaln?ku (nebo v m?st? se sn??en?m pr?tokem) a je mo?n? jej pr?b??n? vypou?t?t v intervalech, odpov?daj?c? obsahu "kamen?c?ch" l?tek, tak aby nedo?lo k zanesen? kaln?ku nebo potrubn? ??sti.