starter nahrada

pf pfz
Středa Březen 17 14:55:38 CET 2004

On Sat, 4 Jan 2003 serych@panska.cz wrote:

> Necetl jsem ten odkaz, ale jestli merili, o kolik mene mineralu ve vode
> po pruchodem magnetu zustalo, pak maji 100%ni pravdu, ze se nic nestalo.
> Magneticka uprava neodstranuje mineraly, ale jen nejakym me neznamym
> zpusobem zaridi, ze se nesrazeji na trubkach.

Ja to cetl a pochopil jsem to tak ze meli pro kazdy testovany pristroj dva
stejne bojlery a jednomu predradili ten demagnetizer. Oboji bylo napojene
na stejne privodni potrubi takze tam byla stejna voda.

Pouzivali ty bojlery ve stejnem rezimu ohrevu a odberu a po case zkoumali
jak to vypada s topnym telesem a usazeninami uvnitr. No a vysledky byly ze
pouze u tech pristroju s chemickou casti (voda protekala pres kulicky
ktere byly necim napustene) doslo k viditelnemu zlepseni i kdyz ne 100%

U pristroju ktere mely pouze magnety (at permanentni nebo elmag.)
nepozorovali zadny rozdil, takze z ciste praktickeho hlediska to bude asi
k nicemu.