Fujitsu MCU.

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:55:24 CET 2004

pouzivame mb90f497, mb90f543, mb90f591, chtel jsem zjistit za kolik a od
koho je mame, ale probiha inventura a neni s nima rec. tak snad pozdeji.
muzu poslat pdf pripadne nejaky sw pro programovani, ale to je asi vse,
nejsem programator.
tomik.

-----Original Message-----
From: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Sent: Tuesday, January 07, 2003 9:25 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: Fujitsu MCU.

Zdravim.

Jiz delsi dobu patram po nejakych MCU s velkym vykonem
(nakonec si mozna nekdo vsiml jak se rypu po vsech moznych
i nemoznych typech). Obcas proste malym lacinym jednochipum,
ktere mam tak rad, uz chybi trochu dech.

A tak bych se po vcerejsim stahani datasheetu z webu
od Fujitsu zeptal, kdo u nas ony MCU (CPU) dodava,
na jejich ceny (alespon velice orientacne ci weblink)
a jak je to s free nastroji pro ne o kterych jsem slysel.
Mozna neumim hledat, ale na webu Fujitsu jsem je jaksi
nenasel.

Take bych uvital zkusenosti s dodanim mensich mnozstvi
od dodavatelu, protoze ne vsechno co se inzeruje je opravdu
k mani a soucastky jen na papire mne jaksi prestavaji bavit :).

Vim, ze je tady nekdo pouziva, alespon nejaka zminka myslim
sla. Prosim muzete mi poradit ? Zajimalo by mne i jaky je
nejaky hodne pouzivany univerzalnejsi typ, abych si zase
pripadne nevybral (jak je mym dobrym zvykem) totalne exotickou
variantu jen proto, ze jeste poradne nevim co od toho cekat.

No a k cemu to ma byt - proste chci nacpat do hlavy take
neco vykonnejsiho do narocnejsich aplikaci - mam tam totiz
asi peknou mezeru a to se mi kupodivu velice nelibi :(.

--
Jiri Bezstarosti