Analogovy multiplexer

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:55:24 CET 2004

Kdyz uz jsme u toho uklidu. Narazil jsem na "zlatou hrivnu" v podobe asi 30
ks jakychsi zobrazovacich modulu: DPS 65 x 55 mm, 12 vyvodu na delsi hrane,
z jedne strany UL7211 (tusim, ze Polsko) a z druhe strany 4mistny LCD vysky
asi 12 mm (asi Tesla). Podarilo se mi na tom vyloudit cislicka s bastlem
8051.
Jsou k dispozici k vymene za podobne "poklady" nebo t?eba za nepotrebne
postovni znamky.

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@seznam.cz]
Sent: Tuesday, January 07, 2003 11:54 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Nevyhazujte elektroniku (was: Novorocni uklid)

Dobry den,

chtel bych poprosit vsechny, co chteji pri prilezitosti inventury ci jine
uklidove akce vyhodit cokoli co obsahuje el. soucastky, aby tak necinili a
po vzoru pana Pouchy se ozvali sem do konference, vzdycky se totiz nekdo
najde, komu to pomuze. Sam se pocitam mezi "recyklatory", kteri stavi hlavne
z vykuchanych soucastek a schemata si upravuji podle toho co je k dispozici
(pokud to jde). Tedy nikoli vydelecne.

Dekuji za vsechny mene majetne elektroniky.

JL.

---
Po?choz? zpr?va neobsahuje viry.

---