Vyhlaska 50

pf pfz
Středa Březen 17 14:55:20 CET 2004

*> chci se zeptat,jestli je nejaka moznost aby clovek,ktery nema
*> elektrotechnicke vzdelani mohl dostat 50/paragraf 8?
*
*Loni jsem byl na prezkouseni a na to same jsem se ptal.
*Pry to lze na zaklade povoleni IBP, ale jen pro urcitou konkretni cinnost a
*povoluji to neradi
*(pochybuji, ze by nekdo takhle povolil paragraf 8).

Urcite by to slo na zaklade rozhodnuti presidenta s tim, ze nemas cas na
uceni a slozeni zkousek, protoze se musis venovat popijeni aloholickych
napoju, jelikoz jsi ve stresu z jakohokoli duvodu.
pf2003
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.