Dioda v alternatoru

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:55:22 CET 2004

Zdravim,
pokud si dobre pamatuju, alternator funguje jako 3-fazovy a je tam 6
diod (3-f usmernovac). Obcas, kdyz se jedna dioda prostrelila, nouzove
ji stacilo odskripnout. Sice pak neslo dobijeni naplno, ale alespon
castecne.
Pokud tedy nejsou diody na plny proud (ten by tedy asi nemel byt =
maximalni uvedeny na stitku, pokud je to opravdu 3cestny usmernovac
???), co takhle tam dat dve paralelne ?

Schmidt Jan Ing. wrote:

>O vikendu mi prestalo jit dobijeni autodaterie. Po rozebrani alternatoru
>jsem nasel rozdrolenou diodu oznaceni neznam, protoze jsou zapustene v
>telese nosne desticky.
>Pokud nekdo vite jake diody tam jsou  dejte mi prosim vedet - Alternator je
>Ford type A127-55 G4x2A provozni udaje: U=12V, I=55A.
>Zajimalo by mne zda dioda, ktera je v alternatoru musi byt dimenzovana na
>proudovy odber na stitku alternatoru. Mam pouze diody pro 20A zatizeni
>KY715.
>Mohl bych tuto diodu pouzit treba jen na prechodne obdobi nez sezenu nejakou
> [...]

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853