otaceni ve 2D

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 14:55:17 CET 2004


Myslim,
ze optimalni reseni vaseho problemu je maticove nasobeni. Predem si pripravite transformacni ctvercovou matici obsahujici siny a cosiny toho uhlu a nasobite. A stejne by to slo i ve 3D :-)
Lubor


----------
Od:	Petr Zbranek
Odesl?no: 	9. ledna 2003 10:15
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	OT: otaceni ve 2D

Je tady hodne cerstve studovanych lidi a tak toho vyuziju:

Snazim se naprogramovat (v C) funkci, ktera skupinu bodu v plose
pootoci okolo nuloveho bodu o urcity uhel.
Existuje jina metoda nez postupn? prevod na radialni souradnice,
zmena uhlu a prevod zpet na x,y ?

Omlouvam se ze offtopic a dekuji za odpovedi.

Petr Zbranek






Další informace o konferenci Hw-list