Offtopic Topeni

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:55:16 CET 2004

Zdravim,
Presne tak, proto jsem psal nafoouknout expanzomat a vypustit z radiatoru
vzduch. Je to jedinne reseni a pokud expanzomat opravdu nestaci, tak je
potreba pridat druhy.
Ja mam taky tluste trubky a devet radiatoru a spoustu vody a tlak lital jen
kdyz byl expanzomat bez vzduchu.
Zdenek
----- Original Message -----
From: "auro" <auro@netro.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, January 09, 2003 11:18 AM
Subject: Re: Offtopic Topeni

> Plyn (vzduch) v rozvodu b?t nesm? (proto se instaluj? do nejvy???ch bod?
odvzdu??ovac? ventilky). Jedin? m?sto kde mus? b?t je, pokud se pou?ila
tlakov? expansn? n?doba. Vzduch
> vytv??? pru?n? pol?t??. Pokud je pou?it expansomat, je vzduch a voda
odd?lena gumovou membr?nou (kv?li rozpou?t?n? vzduchu do vody).

> Voda se odplynuje termicky oh??t?m na maxim?ln? teplotu p?i provozn?m
tlaku!

tluste trubky a velkym objemem.
ji ohreju plyn se nevylouci, jenom se tro natlakuje. A kdybych ji
odplynoval,vakuem vyrobenym kompresorem ze