Rozdil mezi EEPROM a FLASH

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:55:15 CET 2004

Ja jsem si vzdycky myslel, ze je to prave naopak. EEPROMka podle me silne pripomina EPROMku, akorat, ze mazani CELE pameti se neprovadi UV zarenim, ale elektricky.
Na druhou stranu Flash je rozdelena na mensi bloky, ktere navic mivaji nejakou zalozni cache, takze ackoliv lze mazat pouze po blocich, tak se to dike te zalozni cache tvari, jako ze jde prepisovat (tedy mazat) individualni Byty. Moje do ted platna mnemotechnicka pomucka byla EEPROM = skoro EPROM, Flash se hodi na Flash Disky, ktere jdou formatovat - celkove mazani, ale taky normalne prepisovat - mazani Byte po Byte.

Jestli se mylim, opravte me.

			Pekny den

				Jakub Serych